איך לכתוב בלוג?

איך לכתוב בלוג?

יופי! אז החלטת להתחיל בלוג על מנת לקדם את העסק שלך. האמת היא שאין סוד אחד לכתיבה אפקטיבית. אם ברצונך להשיג ולשמור על קהל קוראים קבוע , כדאי מאוד להתמקד ולתת תשומת לב מרובה לאיכות התוכן. הרבה חברות ובלוגרים עצמאיים מחטיאים את המטרה , ובסופו של דבר מייצרים תוכן בעל ערך מועט.

במאמר זה, אנו חולקים כמה טיפים שיעזרו לכם לא רק למשוך קהל גדול יותר , אלא גם להרשים אותו מספיק כדי שגם שיחזור בעתיד.

יצירת סגנון עקבי

זוהי בעיה נפוצה עם אתרים בעלי כותבים רבים . לכל אחד סגנון כתיבה משלו. בלי איזה סוג של הוראות ומדריך כתיבה השומר על אחידות, החיבור של אוסף המאמרים שאחד כתוב בסגנון חופשי והאחר בסגנון פורמלי יכול להיות צורם לקורא. הבלוגים המוצלחים ביותר נכתבים בסגנון אחיד. יש להם אותם כללי הדקדוק, תחביר ופיסוק והם פונים אל הקהל מאותה נקודת המבט . אחידות הסגנון עושה את המעבר קל יותר ממאמר אחר למשנהו. אחידות הסגנון בונה מותג מוכר והסיכויים שאדם יחזור לאתר בעתיד גדל. סטנדרט הכתיבה של AP הינו מאוד פופולרי והוא אומץ על ידי ערוצי חדשות ובלוגרים מקצועיים כאחד.

אל תערוך את העבודה שלך

כמחברים אתם נדרשים לתקן את הטעויות במאמר שלכם, אבל אתה לא צריכים להיות העורכים של עצמכם. המוח שלך כבר יודע למה לצפות כאשר אתה קוראים משהו שאתם כתבתם . לכן במעבר על המאמר המוח משלים על הפערים והשגיאות. על ידי מסירת המאמר לאדם אחר אתם מקבלים את היתרון של נקודת מבט רעננה .

אל תבנו קיר של טקטס

יש להפריד את התוכן שלך למקטעים שונים כדי להקל על הקוראים המעוניינים לשקול במהירות האם המאמר שווה את הזמן שלהם. אם תצרו כמות טקסט גדולה ישר בהתחלה יש סיכוי טוב שתאבד את הקורא שלך מיד בהתחלה. על ידי החלוקה של התוכן למקטעים (רצוי באמצעות תגי <h2> להציג subheadlines ) אתם נותנים לקורא הזדמנות לקבל לא רק את תמצית המסר שלך , אלא גם לדלג למידע החשוב לו. לענות על שאלות, לספק פתרונות. 

אנשים מחפשים באינטרנט תשובות ופתרונות לתחומים המעניינים אותם. אם התוכן שלך אינו מספק מידע, פותר בעיה, או עונה על שאלה עבור הקורא, רוב הסיכויים שהוא לא יחזור שוב.  יש להתמקד בתוכן שהוא בעל ערך לקורא. על ידי התמודדות עם בעיות חדשות, או קישור לבעיות אחרות בתחום האתר שלך.

ספרו סיפור

זה אולי הטיפ החשוב ביותר של מאמר זה. בכל פיסת תוכן שאתה כותב , אתה צריך להשתדל ולספר סיפור. הסיפור לא צריך להיות מוגבל לגבולות המאמר הספציפי, אלא כדרי שהוא יהיה קולח, מעניין ומושך גם מעבר לנושא הייעודי אליו התכוונת.

פרסום סיפור גדול בעל 300-1000 מילים, ירשים את קהל הקוראים שלך הרבה יותר משתיים- שלוש פיסקאות. 

תורגם ברשות rockettheme

אתרי תמונות לשימוש חופשי
תעודת SSL ולמה זה חשוב?