איך יוצרים לוגו?

לוגו משמש כפן החזותי של העסק או הארגון שלנו. הלוגו משדר מיד הרגשות ויוצר ציפיות אצל הצופה. לכן כשנגשים ליצירת לוגו אנו חייבים לשאול את עצמנו מספר שאלות:

מהי המטרה העיקרית לוגו? אלו תחושות והרגשות אנו רוצים לעורר?

אילו פלטות של צבע אתם מעדיפים? 

כשבוחרים צבע כדאי לעיין בתרשים התגובות הפסיכולוגיות שלנו לצבעים ואז לבחור את הצבעים הנכונים ללקוחות שלנו.

מהי ההעדפה שלכם התייחסות סמלים, טיפוגרפיה, וכו ' ? האם אנו מעדיפים מראה מסורתי או חדשני? 

האם אנו מעדיפים מראה שטוח או תלת מימד?


​באיזה גרפיקאי לבחור?

במידה ויש לכם גרפיקאי האחראי על כל הצד החזותי של הארגון - כדאי להישאר איתו. במידה ואין לכם מישהו קבוע כדאי להשתמש ב- DesignCrowed .  באתר תוכלו לבחור תקציב ואז אלפי גרפיקאים יתחרו על העבודה שלכם. מה שטוב הוא שאתם אינכם חייבים לקבל את העבודה. אם החלטתם שלא מוצא חן בעינכם - כספכם יוחזר. בדרך זו ניתן לקבל מספר רב של דוגמאות אחרי שמילאתם שאלון לוגו ללא שום מחויבות שלכם. כל אמן נותן זוית קצת אחרת וניתן לתת לגרפיקאים הנחיות לעדכון הלוגו. 

4 נתונים עליהם יש לעקוב לאחר פרסום האתר שלך
דחיית תחילת יישום תקנות ההנגשה בשנה