By LiveSites on שני, 31 דצמבר 2018
Category: בלוג

ח-טיפים מעודכנים לקידום אתרים

אלגוריתם החיפוש של גוגל ממשיך להתעדכן וכדאי לעקוב אחרי ההתפתחויות הטכנולוגיות כדי שהאתר שלך לא ישאר מאחור. 

1. תעודת SSL - הצפנה בין האתר לשרת

יש לוודא שלאתר שלכם יש תעודת SSL - המבטיחה תעבורה מוצפנת בין השרת למשתמש.

הכרזת גוגל על קידום אתרים בעלי SSL

2. שימוש במילים הנכונות 

יש לכלול את המילים הנכונות במאמר כדי שהמאמר יעלה בחיפושים הנכונים. איך מוצאים את המילים הנכונות? .
ניתן להשתמש בגוגל SUGGEST בצורה הבאה: התחילו לכתוב מילה הקשורה באתר בשורת החיפוש של גוגל ובדקו מה גוגל מציע. כדאי לכלול את ההצעות של גוגל במאמר.
 ניתן גם לקבל הצעות למילות חיפוש והקף החיפוש שלהן באתר:

3. איכות התכנים 

יש לכתוב תוכן פרקטי. מה ניתן לעשות או צעדים כדאי לבצע בתחום אותו מתארים. נסו לכתוב בשפה קולחת ויומיומית. על פי מחקרים שנעשו כדאי לכלול במאמרים 1890 מילים לפחות.
מומלץ לכלול אינפוגרפיקה שהיא תמונה ברורה הכוללת תהליכים, ונתונים פשוטים להבנה. השימוש באינפוגקפיקה מקל ומפשט למשתמש להבין מושגים ותהליכים מורכבים.

4. מהירות טעינת האתר

​מהירות טעינת האתר היא חשובה לקידום האתר. מאחר ומנועי החיפוש מקדמים אתרים בהם ישנה חווית משתמש טובה יותר, יש לדאוג שהעמוד נטען במהירות מיטבית.  ישנם אתרים רבים הבודקים את מהירות האתרים. שניים מהם מובאים כאן.

PageSpeed Insights

GTmetrix | Website Speed and Performance Optimization

מה לעשות אם מהירות האתר נמוכה?

ראשית יש להפעיל את התכונות המגיעות עם מערכת ההפעלה של האתר: יש להפעיל את זכרון המטמון באתר, ולהפעיל את טכנולוגית הדחיסה של GZIP. כדי לשפר את המהירות הטעינה. 

מעבר לתכונות האתר, ניתן לרכוש רכיבים שמריצים אופטמיזציה על כל התמונות באתר, מחברים קבצי CSS וסקריפטים, מנקים אותם ומכווצים אותם. 

5. קישורים 

יש להימנע מתוכן כפול: מאמרים שניתן להגיע אליהם על ידי מספר דרכים לדוגמה דרך הקטגוריות ודרך קישור ישיר נחשבים על ידי גוגל כשני מאמרים. לכן במקרים שכאלו יש להוסיף תגיות המנחות את גוגל לאנדקס רק מאמר אחד.
כדאי להשתמש בשם מאמר תמציתי ומושך.


6. Google Structured Data

מנועי החיפוש הגדולים יצרו שפה אחידה בה ניתן להעביר למנועי החיפוש מידע על התכנים המאונדקסים. למשל אם חיברנו מתכון, שאנו אוהבים , אנו יכולים להגיד למנוע החיפוש זו הכותרת, אלו המרכיבים, אלו הוראות ההכנה וזה זמן ההכנה. אם מדובר בעסק ניתן לרשום מידע כגון מפה, שעות פתיחה, רשתות חברתיות וכדומה. כך מנועי החיפוש "יבינו" את העמוד בצורה טובה יותר ויוכלו להציג אותו בצורה טובה יותר.